Terug
3 accreditatie
punten

Training Klantgericht Telefoneren

  8 februari 2024  in Bij Aaltje aan de Linie, Zegheweg 49 in Woudenberg

Nog steeds is de telefoon verreweg het belangrijkste medium voor het eerste contact met je klant. Een klantgericht, gestructureerd en efficiënt telefoongesprek duurt minder lang en verhoogt direct de klanttevredenheid én je werkplezier.


Inschrijven voor dit evenement
Wat leer je;
  • Een efficiënt telefoongesprek voeren
  • Regie houden op het gesprek
  • Omgaan met lastige situaties aan de telefoon
  • De juiste open vragen stellen
  • ‘Nee’ zeggen
  • Doelen stellen én toepassen in de praktijk
  • Tips en tricks

Na afloop van de training ontvang je van ons een goodiebag en een trainingscertificaat.

Belangrijke informatie:

Datum
8 februari 2024
Accreditatie punten
3 punten
Categorie
Cursus
Vakgebieden
Communicatie
Doelgroep
Gezelschapsdieren